Search Site

Často kladené otázky

1. Otázky k objednávke

  • Zadal som objednávku, ale nedostal som potvrdzujúci email. Prečo? Evidujete moju objednávku?

      Ak ste nedostali potvrdzujúci email, môže to byť z dôvodu:


    • chybne zadanej mailovej adresy. Vtedy len my dostaneme automatický email, že bola zadaná zlá mailová adresa a vašu objednávku evidujeme. Ak sa dá chyba opraviť, prepošleme vám vašu objednávku. Ak chybu nevieme dešifrovať (nejedná sa o preklep) a email sa nedá odoslať, budeme vás kontaktovať telefonicky.
    • ak ste zadali platbu cez PayPal a platbu ste nezrealizovali, v tom prípade vašu objednávku evidujeme, ale nedostanete potvrdzujúci email, nakoľko nebola objednávka riadne dokončená. Budeme vás kontaktovať mailom alebo telefonicky, či si želáte objednávku zaslať, alebo zrušiť.
    • iným dôvodom môže byť aj technická porucha. Ak vás nikto z našej strany na druhý deň po zadaní objednávky nekontaktoval telefonicky ani mailom, obráťte sa prosím na naše zákaznícke centrum.
  • Dostal som email, že sa moja objednávka spracováva, čo to znamená?

      Pri vybavovaní vašej objednávky sa na našej strane udeje mnoho logistických viac-stupňovných krokov. Objednávky sa zvážajú do rôznych skladov (niekedy z viacerých krajín), kde sa spracovávajú, presmerovávajú a podobne. Aby sme vás nezaťažovali odosielaním niekoľkých mailov o zmene stavu vašej objednávky, posielame zákazníkom len 3 e-maily: o “prijatí”, o “spracovaní” a o “zaslaní" objednávky.

  • Ako môžem sledovať vybavenie mojej objednávky?

    • Automaticky každému zasielame e-mail pri každej zmene stavu objednávky. Nemusíte vyvíjať žiadnu aktivitu :)

      - 1. email: potvrdenie objednávky
      - 2. email: spracovanie objednávky
      - 3. email: zaslanie objednávky

    • Zaregistrovaní zákazníci si môžu pozrieť stav svojej objednávky v sekcii Môj účet - moje objednávky na stránke www.brandtore.skcustomer/account/login/. Používajte číslo objednávky zaslané pri potvrdení objednávky. (Aby ste si vytvorili svoje zákaznícke konto, musíte byť zaregistrovaným zákazníkom.)
  • Kedy doručíte moju objednávku?

    • Po vyexpedovaní vašej objednávky obdržíte od nás email o “zaslaní objednávky”, kde môžete prostredníctvom prideleného čísla sledovať priebeh doručenia zásielky priamo na stránke prepravcu.
    • Ak ste spomínaný e-mail o sledovaní zásielky neobdržali, znamená to, že sa objednávka ešte len pripravuje.
  • Koľko stojí doprava?

    • U nás je doprava ZDARMA prostredníctvom Slovenskej pošty pri akejkoľvek výške nákupu !!!
    • Ale, môžete si vybrať doručenie aj kuriérom DPD. Pri tejto voľbe doplácate 3,60 Euro.
    • Obe spoločnosti doručia vašu zásielku do 1-2 dní od odoslania.
    • Výhodou Slovenskej pošty je, že si môžete zásielku vyzdvihnúť do 18 dní od uloženia zásielky na pošte.
    • Výhodou DPD kuriéra je, že vám zásielku prinesie priamo domov.
    • Viac o spôsobe dopravy, cene a doručení zásielky sa dozviete tu.
  • Ako môžem zaplatiť za tovar?

      Tovar môžete zaplatiť prostredníctvom internet bankingu cez PayPal alebo na dobierku. Platba cez platobnú bránu PayPal je bezplatná. Cena za dobierku je 1,00 Eur. Viac o možnostiach platby sa dozviete tu.

  • Dá sa zmeniť objednávka po odoslaní, prípadne zlúčiť viaceré objednávky?

      Ak sa rozhodnete pre zmenu, neváhajte a kontaktujte naše klientské centrum mailom na alebo telefonicky: 0948 402 830 / PO-PIA od 09:00 do 17:00


    • Ak vaša objednávka nebola ešte vyexpedovaná, všetky objednávky spojíme a zašleme naraz.
    • Ak vaša objednávka už bola zaslaná a vy ju chcete zmeniť, kontaktujte prosím naše zákaznícke centrum a podľa charakteru vašej požiadavky sa dohodneme na postupe.
  • Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

    • Kontaktujte ihneď náš zákaznícky servis, aby sme mohli vašu objednávku operatívne stopnúť ešte pred zaslaním.
    • Ak vaša objednávka už bola zaslaná, zásielku nepreberajte, vráti sa automaticky na adresu odosielateľa.
  • Je možné zmeniť adresu doručenia?

      Kontaktujte nás ihneď na mailovej adrese: alebo telefonicky: 0948 402 830 / PO-PIA od 09:00 do 17:00, aby sme mohli včas presmerovať zásielku. Pokúsime sa urobiť, čo je v našich silách.

2. Vrátenie alebo výmena tovaru

  • Chcel by som vymeniť tovar za iný, čo mám urobiť?

      Vytvoríte si novú objednávku s tovarom, za ktorý chcete vymeniť ten pôvodný a kontaktujte naše zákaznícke centrum, aby sme sa dohodli na postupe. Rozdiel v cene vám bude buď vrátený alebo doplatíte rozdiel formou dobierky. Ak je cena produktov, ktoré meníte rovnaká, zaplatíte len poštovné a dobierku. Nová objednávka vám bude odoslaná až po obdržaní pôvodného tovaru. Podrobné informácie o výmene tovaru sa dozviete tu.

  • Môžem vrátiť tovar, ak mi nesedí? Ako mám postupovať?

  • Koľkokrát môžem vrátiť tovar a vymeniť za iný, ak mi nesedí?

      Tovar môžete vymieňať koľkokrát budete potrebovať.

  • Kedy mi vrátite peniaze, ak vám pošlem naspäť tovar?

      Po dodržaní postupu vrátenia tovaru uvedeného v našich Obchodných podmienkach, vám peniaze vrátime do 15 dní od obdržania vráteného tovaru spôsobom, aký uvediete v písomnom prehlásení o Odstúpení od kúpnej zmluvy.

  • Tovar bol pri doručení poškodený, ako mám postupovať?

    • Tovar vizuálne skontrolujte ihneď pri prevzatí. Máte nárok tovar neprebrať od dopravcu vtedy, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie obalu zásielky zjavne spôsobené prepravou. V takomto prípade spíšte s prepravcom protokol o škode a ihneď konatktujte zákaznícke centrum. Ak ju preberiete, zásielku odfoťte a poškodený obal si nechajte, kým sa reklamácia s prepravcom nedorieši.
    • Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné tiež nahlásiť okamžite po prevzatí zásielky na naše zákaznícke centrum a výrobok nepoužívať. Neskoršie reklamácie tohoto charakteru nebudú akceptované.
    • Viac sa dočítate o spôsobe vrátenia tovaru tu.
  • Prišiel vám iný tovar ako ste si objednali?

  • Vaša objednávka nebola úplná?

      Celú situáciu preveríme a chýbajúci tovar samozrejme dopošleme na naše náklady. Kontaktujte nás ihneď na mailovej adrese: alebo telefonicky: 0948 402 830 / PO-PIA od 09:00 do 17:00.

  • Ako môžem reklamovať tovar, ak je ešte v záruke?

3. Otázky k tovaru

  • Prečo je značkový tovar u vás taký lacný? Predávate originálny alebo sú to napodobeniny (“fejky”)?

    • Náš tovar pochádza priamo od výrobcov v Taliansku, vo Švajčiarsku a z veľkoskladov v Nemecku, ktorí garantujú kvalitu a originalitu predávaných značiek.
    • Tovar predávame ďalej do optík kdekoľvek na svete nielen na Slovensko.
    • Vybrané modely predávaných značiek majú certifikát originality. (Býva to plastová kartička s hologramom alebo špeciálnym číslom.) Poskytuje ich priamo výrobca len ku konktrétnym modelom.
    • Predávame prevažne modely zo starších sezón, preto ich cena je taká výhodná. Sú to výpredajové modely, ktoré sa nestihli predať včas v danej sezóne. V každom prípade je tovar v originálnom balení, akoby ste ho kúpili priamo v obchode.
    • V optike sa predáva starý tovar väčšinou za pôvodné ceny a nedozviete sa, z akej starej sezóny tovar kupujete. Hoci je model starý aj štyri roky, kupujete ho akoby bol z tohtoročnej sezóny… Prečo by ste mali platiť za niečo, čo nemusíte.
  • Chcem sa opýtať, či budete mať niekedy skladom model…?

      Nevieme žiaľ zistiť, aký tovar budeme mať v budúcnosti v ponuke, pretože predávame prevažne modely z predošlých sezón a je to dopredaj zo skladov výrobcov. Tovar sa väčšinou neopakuje. Ak sme model, ktorý hľadáte niekedy mali, tak si na stránke produktu môžete zadať službu: “Odoberať upozornenie ak je tovar opäť skladom”. Príde Vám email, keď tovar budeme opäť mať v ponuke. Ak tovar, ktorý hľadáte momentálne nemáme, nevieme ho žiaľ momentálne nikde pre Vás kúpiť.

4. OKULIARE

  • Koľko modelov okuliarov si môžem objednať v jednej objednávke?

      V jednej objednávke posielame najviac 4 modely. Ak vám nebudú sedieť ani jedny, môžete ich vymeniť za iné alebo všetky vrátiť a my vám vrátime peniaze.


    Predávate rámy na okuliare so sklami alebo sú to len rámy?

      Rámy na dioptrické okuliare, ktoré predávame sú bez dioptrických skiel. Sú v nich plastové výplne s logom značky.


    Robíte aj dioptrické sklá do predávaných rámov?

      Žiaľ nie, pretože by sa mal stred dioptrií na sklách zamerať priamo na tvári. To znamená, že stred dioptrií by mal byť umiestnený v strede zreničky a toto by sme pre vás na diaľku nevedeli zrealizovať.


    Ak si kúpim rám na dioptrické sklá u vás na e-shope, spravia mi v optike do nich sklá?

      Áno, bežne v každej optike. Ak vás odmietnu, treba zájsť jednoducho do inej. Túto službu majú optiky spoplatnenú. Vždy sa vám však oplatí viac, kúpiť rám na dioptrické okuliare u nás :) Ešte sa nám nestalo, že by nám zákazník vrátil rám kvôli tomu, že by mu nechceli urobiť v optike sklá.


    Dajú sa do vašich slnečných okuliarov urobiť dioptrické sklá?

      Všetky modely slnečných okuliarov sa nedajú prerobiť na dioptrické. Buďte opatrní pri výbere. Nielen že profil okuliarov by mal byť čo najrovnejší (nie zaoblený), ale záleží najmä na materiáli, z ktorého je rám vyrobený. Rám by mohol prasknúť - nie je prispôsobený na nahrievanie a výmenu skiel. Z našej ponuky značka Invu má modely označené špeciálnym číslom X9, ktoré sa dajú prerobiť na dioptrické okuliare. Občas sa objavia kovové slnečné okuliare, ktoré sa dajú rozšrobovať a tak vložiť dioptrické sklá. Najjednoduchšie riešenie je vybrať si rám na dioptrické okuliare a do nich si nechajte vložiť dioptrické slnečené sklá. Optiky ponúkajú veľmi širokú farebnú škálu rôznych šošoviek.


    Dá sa u vás objednať rámik na dioptrické okuliare s obyčajnými sklíčkami, nie dioptrickými? Chcem okuliare len ako módny doplnok.

      V optike vám vedia vložiť obyčajné sklá do rámu. Naše rámy na okuliare nemajú číre sklá, ale originál výplne, na ktorých je vždy umiestnené logo značky.


    Ako viem, akú mám veľkosť dioptrických, prípadne slnečných okuliarov ?

    • Najdôležitejším rozmerom je celková šírka rámu. Ak už nosíte okuliare, odmerajte si ich a podľa nich hľadajte podobné. Tolerancia u výrobcu môže byť až 5 mm. Ak napríklad nosíte okuliare so šírkou 13 cm, môžu vám sedieť kovové okuliare od 12,5 cm až po plastové 13,5 cm. Je to preto, pretože každý výrobca uvádza rozmer len orientačne. Inak vám bude sedieť 13 cm široký rám kovový a inak plastový. Kovový bude väčší a plastový menší... Ponuka je skutočne široká. Odpurúčame pozriť si “Návod na výber správneho rámu okuliarov”, kde sa dočítate ako na to!

    • Druhým dôležitým rozmerom je výška skiel podľa toho, či potrebujete multifokálne, bifokálne alebo obyčajné sklá.

    Akú veľkosť okuliarov potrebujem na multifokálne sklá a aké na bifokálne?

      Ak ste bifokálne šošovky nepoužívali, dnes Vám všetci radšej odporúčia multifokálne sklá, pretože sú komfortnejšie, estetickejšie a vyzerajú ako bežné dioptrické sklá akurát cez ne plynule vidíte na diaľku aj na blízsko. Prechodové zóny sú neviditeľné, videnie do všetkých vzdialeností je pohodlnejšie. Tento typ skiel býva drahší. Bifokálne sklá sú vecou zvyku.


    • Rám na bifokálne sklá: Zóna na čítanie v tvare písmena D býva 25 až 28 mm široká (výška sa neuvádza). Na tvare rámu až tak nezáleží - či je štvorcový, okruhly a pod. LEN rám na okuliare nesmie byť príliž úzsky. Celková výška skiel sa pohybuje okolo 30 mm a šírka okolo 50 mm. Rozmery sú len orientačné +/- 3mm. Všeobecne platí, že ak si nasadíte rám s bifokálnymi sklami na oči, vzdialenosť od viečka smerom k spodnému okraju skiel by mala byť 15 mm. Môžete použiť plný rám alebo tzv. polorám, čo je možno aj vhodnejšie pre tento typ skiel. Sklá vám môžu totiž v optike rozšíriť smerom dole, kde je práve zóna D na čítanie väčšia...

    • Rám na multifokálne sklá: Na tvare rámu až tak nezáleží - či je štvorcový, okruhly a pod. LEN rám na okuliare nesmie byť príliž úzsky. Celková výška skiel sa pohybuje okolo 30 mm a šírka okolo 50 mm. Rozmery sú len orientačné +/- 3mm. Všeobecne platí, že ak si nasadíte rám s multifokálnymi sklami, vzdialenosť od stredu zreničky smerom po dolný okraj skiel sa pohybuje medzi 18-22 mm.

    Čo znamená veľkosť okuliarov 52, 64… ?

      Toto číslo (veľkosť) udáva šírku jednej očnice v mm. Je to označenie pre optiky, aby vedeli, aké veľkosti dioptrických šošoviek majú objednať. Je to pomocné číslo pre nich. Okuliare s veľkosťou 64 môžu byť menšie ako 52. Rozhodujúca veľkosť pri kúpe okuliarov je celková šírka.


    Dodávate okuliare aj s puzdrom alebo si ho mám kúpiť zvlášť?

      Každé, u nás zakúpené okuliare (slnečné aj dioptrické), majú automaticky aj puzdro. Každá značka dodáva svoje, veľmi kvalitné puzdrá s logom. Niektoré modely majú pribalenú aj handričku na čistenie skiel. V popise produktu je uvedené, aké príslušenstvo si kupujete spolu s tovarom.


    Jedna stránička je vyššia ako druhá a okuliare mi potom nesedia na tvári…

      Ospravedlňujeme sa, že nám prekĺzol takýto chybný kus! Nie je problém, rám na okuliare vám samozrejme vymeníme za iné, prípadne ihneď vrátime peniaze.


      Občas sa stane, že je rozdiel v bočnici. Málokto však vie, že to nie je pri plastových rámoch nič neobvyklé. Stáva sa pri všetkých predávaných značkách na trhu (aj tých najdrahších), že plastové dioptrické rámy môžu mať minimálnu deformáciu. Napríklad jednu stráničku aj o 2-3 mm vyššie. Sklá do plastových rámov sa vkladajú tak, že sa rám nahreje a až pri konečnom tuhnutí sa vyrovná do správnej podoby. Alebo v prípade potreby zmenší, zväčší, prispôsobí nositeľovi. Robí to odborný personál v optike. Pokiaľ vám inak okuliare sedia a chceli by ste si ich nechať, bežne to vedia upraviť, je to banálna oprava.


    Čo to znamená, ak je uvedené pri dioptrických rámoch, že materiál šošoviek je plast? Znamená to, že dioptrické sklá, čo mi vsadia do vášho rámu, možu byť len z plastu?

      Označenie šošoviek - plast znamená, že ide len o náhradnú výplň. Teda o materiál, ktorý treba vymeniť v optike za normálne dioptrické "sklá" - tie môžu byť aj zo skla aj z plastu, podľa vášho výberu.


5. Iné

    Máte kamennú predajňu, kde by som si mohla vyskúšať vaše okuliare?

      Žiaľ nie, prevádzkujeme len internetové obchody. U nás si môžete okuliare objednať, v pohodlí domova vyskúšať a ak vám nebudú sedieť, vrátime vám peniaze.

6. Nenašli ste odpoveď?

    Radi vám pomôžeme. Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu alebo zákazníckej linky 0948 402 830. Náš profesionálny personál vám ochotne odpovie na vaše otázky v pracovných dňoch PO-PIA od 09:00 do 17:00.