Vitajte!
Search Site

Košík 0 položiek

Spôsob doručenia zakúpeného tovaru

1.Dostupnosť tovaru

    • Odoslanie objednávky závisí na výbere tovaru. Pri každom produkte je uvedená jeho "dostupnosť", to znamená, koľko nám približne trvá, kým tovar odošleme k vám.


    • V prípade, že je pri tovare uvedené: "Na sklade", vaša objednávka bude odoslaná do 1-2 pracovných dní.
    • V prípade, že je pri tovare uvedené: "Odosielame do 7 dní", objednávka bude odoslaná maximálne do 7 pracovných dní.
    • V prípade, že je pri tovare uvedené: "Odosielame do 14 dní", objednávka bude odoslaná maximálne do 14 pracovných dní. Pokúsime sa však odoslať vašu objednávku skôr.

2.Cena dopravy

    • Pri akejkoľvek výške nákupu zasielame tovar ZDARMA len prostredníctvom Slovenskej pošty. Doprava cez kuriérsku spoločnosť DPD je spoplatnená.


      Cena poštovného a balného:

      Slovenská pošta (doporučená listová zásielka 1.triedy)0,00 Eur
      Kuriér DPD (možnosť platby kartou)3,60 Eur

3.Zasielanie tovaru

    O odoslaní vašej objednávky budete informovaní prostredníctvom informačného e-mailu, kde bude uvedené sledovacie číslo zásielky. Na internetovej stránke prepravcu môžete sledovať pohyb zásielky. Doba doručenia je obyčajne 1-2 pracovné dni od odoslania (aj cez DPD kuriéra, aj cez Slovenskú poštu).

  • Výhody dopravy tovaru cez DPD kuriéra

      Priebeh doručenia zásielky je možné sledovať na stránke DPD.


    • Deň pred doručením zásielky vám bude odoslaná SMS / alebo email s informáciou, že nasledujúci deň bude na dodaciu adresu doručovaná zásielka a prípadná výšky dobierky.
    • V deň doručovania zásielky vám bude odoslaná SMS / alebo DPD kuriér zavolá, kde je 3 hodinovej časové okno, kedy bude zásielku doručovať.
    • Tesne pred doručením zásielky kuriér zavolá adresátovi, aby mu doručil zásielku.
    • Ak potrebujete zmeniť termín alebo miesto doručenia, prípadne potrebujete vedieť číslo na kuriéra, treba kontaktovať zákaznícku linku DPD. Podľa sledovacieho čísla zásielky, ktoré vám posielame pri odoslaní zásieky je možné upresniť doručenie.
    • Štandardná úložná doba zásielky je 10 dní.
    • Pri neúspešnom doručení vás spoločnosť DPD bude kontaktovať minimálne 2-krát ohľadom doručenia.
    • V mestách, kde má DPD depo je možné dohodnúť so zákazníckou linkou DPD večerné doručenie.
  • Výhody dopravy tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty

      Priebeh doručenia zásielky je možné sledovať na stránke Slovenskej pošty.


    • Objednávky zasielame ako listové zásielky 1. triedy v pevnej krabičke o rozmere 20x10x10 cm. Záleží na doručovateľovi miestnej pošty, či vám ju doručí, alebo ju nechá na pobočke Slovenskej pošty, kde si ju môžete vyzdvihnúť. Ak vám doručovateľ nenechá lístok o uložení zásielky, aj tak si môžete zásielku vyzdvihnúť na pošte pod sledovacím číslom, ktoré vám zasielame v informočnom e-maili o zaslaní vašej zásielky.
    • Doručovanie zásielok priebežne sledujeme. Ak budete mať uloženú zásielku na pošte, odošleme vám upozornenie s adresou pošty a číslom zásielky, kde si ju môžete vyzdvihnúť.
    • Štandardná úložná doba zásielky je 18 dní.
    • Pred ukončením úložnej doby vás upozorníme mailom, ak ste na zásielku náhodou zabudli :)

4.Poškodenie tovaru pri doprave

    • Ak je obal zásielky viditeľne poškodený, treba ihneď spísať s doručovateľom "Škodový zápis".
    • Ak je poškodený aj obsah tovaru spôsobený prepravou, musíte si ponechať celý obsah zásielky + obalový materiál, kým sa reklamácia u dopravcu nedorieši.
    • Poškodenú zásielku treba odfotiť a zaslať nám email aj s fotografiou na adresu info@brandtore.sk najlepšie ihneď v deň doručenia. Naše zákaznícke centrum vás bude kontaktovať ohľadom postupu.

Pozrite si aj možnosti platby.