Vitajte!
Search Site

Košík 0 položiek

Vrátenie alebo výmena zakúpeného tovaru

1.Postup vrátenia tovaru (Odstúpenie od kúpnej zmluvy kupujúcim):

    • Ak sa rozhodnete tovar vrátiť, urobte tak do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia zásielky. V rámci tejto lehoty môžete tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch ho vrátiť. Spotrebiteľ je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru.

    • Tovar pošlite späť v pôvodnom stave vrátane dokumentácie a príslušenstva zaslaného spolu s tovarom:

      - návod na obsluhu, záručný list, puzdro, čistiacu handričku...
      - kópiu faktúry (originál faktúry si nechajte, je to váš doklad o zaplatení)
      - písomné Odstúpenie od kúpnej zmluvy kupujúcim - môžete použť aj tento formulár (len zaslaný email alebo telefonát o Odstúpení od zmluvy nebude akceptovaný.)

    • Písomné Odstúpenie od zmluvy musí obsahovať:

      - kto tovar vracia (vaše údaje: meno a adresa trvalého bydliska)
      - komu tovar vraciate (naše identifikačné údaje)
      - názov a SKU produktu
      - číslo objednávky
      - číslo faktúry
      - dátum prevzatia tovaru
      - spôsob, akým chcete vrátiť peniaze: číslo účtu vo forme IBAN alebo si môžete zvoliť "Poštovú poukážku na adresu" (Slovenská pošta si účtuje poplatok, ktorý vám bude odrátaný od vrátenej sumy).

    • Zľavové a akciové kupóny si môžete nechať a použiť na ďaľší nákup.

    • Tovar neposielajte na dobierku. Takéto zásielky nepreberáme a vracajú sa späť. Odporúčame vám tovar postať v pôvodnej krabici "Doporučene" ako "Listovú zásielku 1.triedy", aby ste vedeli zásielku v prípade straty alebo poškodenia u Slovenskej pošty reklamovať.

    • Aj na zaslanie slnečných okuliarov a dioptrických rámov použite krabicu, nie papierovú obálku s bublinkovou fóliou. Je to z dôvodu, aby sa dopravou tovar nepoškodil. / Hodinky odporúčame poslať (tiež v krabici) ako "Poistený list". Krabičku potom vložíte do špeciálnej obálky, ktorú si zakúpite na pošte.

    • Pri dodržaní všetkých povinností týkajúcich sa vrátenia tovaru, vám peniaze vrátime formou uvedenou vo vašom Odstúpení od zmluvy v 15 dňovej lehote odo dňa prijatia zásielky na dole uvedenú adresu. O akceptovaní vášho Odstúpenia od zmluvy budete vyrozumený e-mailom. Ak žiadny email od nás nedostanete ani po uplynutí tejto lehoty, kontaktujte nás, niekde sa stala chyba.

    • Ak potrebujete vedieť viac, kontaktujte náš zákaznícky servis.
  • V prípade, ak tovar nakupujete v súvislosti s vašou podnikateľskou činnosťou (o čom rozhoduje uvedené IČO na nákupnom doklade), právo na odstúpenie nevzniká, nakoľko Obchodný zákonník túto možnosť neumožňuje.

2.Postup výmeny tovaru:

    • Ak vám tovar ešte nebol zaslaný a chcete ho vymeniť za iný, stačí ak nám napíšte na: a zrušíte vašu objednávku. Urobte tak čím skôr, aby sme stihli zastaviť zaslanie vašej zrušenej objednávky. Ihneď si vytvorte na e-shope novú objednávku a do popisu napíšte číslo objednávky, namiesto ktorej ju chcete vymeniť. Zbytočne nečakajte, aby sa tovar medzičasom nevypredal.

    • Ak vám tovar už bol zaslaný, zásielku nepreberajte, aby ste nemuseli platiť poštovné za zaslanie späť. Balík sa automaticky vráti na adresu odosielateľa. Vytvorte ihneď na e-shope novú objednávku a do popisu napíšte prečo zásielku nebudete preberať. Kontaktujte náš zákaznícky servis, aby sme vám zaslali novú objednávku skôr a nemusíte čakať 18 dní, kým sa spätná zásielka vrátí opäť k nám.

    • Ak ste tovar už obdržali a nesedí vám, môžete ho vymeniť za iný. Vytvorte si na e-shope ihneď novú objednávku a do popisu objednávky napíšte číslo objednávky, namiesto ktorej ju chcete vymeniť. Rozdiel v cene vám bude buď vrátený alebo doplatíte rozdiel formou dobierky. Ani pri výmene tovaru u nás za poštovné NEPLATÍTE. Pri zasielaní tovaru postupujte rovnako ako pri jeho vrátení. Nie je potrebné použiť formulár o Odstúpení od zmluvy, stačí len sprievodný list o výmene tovaru s číslom novej vytvorenej objednávky (prípadne číslom účtu, ak vám máme vrátiť peniaze). Nová objednávka bude odoslaná až po obdržaní a kontrole vráteného tovaru. Tovar môžete objednávať a znova vrátiť koľkokrát budete potrebovať, až kým vám nebude dokonale sedieť. Ak ste mali zľavu na prvý nákup, táto zľava sa vám prenesie aj do novej objednávky, musíte to ale uviesť v popise novej objednávky.

3.Vrátený tovar zasielajte na adresu:

  • Eleven Creative, s.r.o.
    P.O.BOX 19
    830 04 Bratislava
    Slovenská republika

4.Zákaznícky servis:

  • Email:
    Telefonický kontakt: 0948 402 830
    Volajte v čase PO-PIA 09:00 - 17:00